LIBSMART ASSISTANT- WIZJA USŁUGI
LIBSMART ASSISTANT v 2.0, to dedykowana bibliotekom wszystkich typów, profesjonalna, platforma komunikacyjna, umożliwiająca zdalne udzielanie usługi „Zapytaj bibliotekarza”. Dzięki wdrożeniu w Państwa bibliotece tej, działającej w chmurze aplikacji, zgłaszanie zapytań przez czytelników oraz obsługa zgłoszeń przez bibliotekarzy nigdy nie była tak prosta i intuicyjna.
Pełną funkcjonalność programu zapewniają trzy moduły: użytkownika, konsultanta oraz rozbudowany system statystyczny, zaś dostęp do wszystkich danych możliwy jest przez ten sam interface webowy.
Poznaj co wyróżnia naszą aplikację
CO WYRÓŻNIA NASZĄ APLIKACJĘ?
Bez instalacji
Aplikacja LIBSMART ASSISTANT uruchamiana jest wprost z naszych serwerów, aby nie obciążać Państwa dodatkowymi kosztami. Dostęp do systemu dla użytkownika i operatora możliwy jest bezpośrednio z przeglądarki internetowej. Baza danych przechowywana jest z zapewnieniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Intuicyjność
Cechą LIBSMART ASSISTANT jest intuicja nawigacji, prosta struktura łączy się z tu wielością udogodnień dla operatorów. Aplikacja jest przyjazna dla użytkowników smartfonów i tabletów. Zapewniamy, że użytkownicy będą często wracać na platformę, a prowadzenie dyżuru konsultanckiego stanie się przyjemnością.
Bogactwo funkcji
LIBMSART ASSISTANT, to narzędzia wspomagające prowadzenie dyżuru konsultanta, takie jak baza najczęściej zadawanych pytań, najpopularniejszych adresów elektronicznych, czy wysyłanie załączników. Dajemy też możliwość przekierowywania zgłoszeń innym konsultantom lub wysyłania transkrypcji rozmowy na wskazany adres e-mail.
NOWY WYMIAR KOMUNIKACJI BIBLIOTECZNEJ
Moduł konsultanta - stanowi rewolucję w obsłudze zgłoszeń kierowanych do biblioteki wirtualnej, gdyż wszystkie trafiają do wspólnej bazy danych, zaś po zalogowaniu uprawnionego bibliotekarza – otrzymuje on do dyspozycji panel dyżurnego, nawigacyjny i operacyjny, gdzie odpowiada na zgłoszenia i prowadzi konwersację z użytkownikiem.
Korzyścią systemu jest umożliwienie zgłaszania problemów i pytań w systemie 24/7. Możliwa jest też archiwizacja zgłoszeń kierowanych do biblioteki wirtualnej i generowania zaawansowanych danych statystycznych dotyczących świadczenia e-usług informacyjnych.
MODUŁY SYSTEMU
Moduł użytkownika
Intuicyjny layout użytkownika dostosowany do charakteru biblioteki i odpowiedniego pakietu programu.
Możliwość szybkiego wyboru preferowanego kanału komunikacji wirtualnej.
Transparentna informacja o aktualnie dyżurujących konsultantach.
Moduł konsultanta
Wykaz aktualnych zgłoszeń zalogowanego konsultanta (nowych, przekierowanych, rozpatrywanych)
BIBCHAT z nieograniczoną liczbą rozmów z użytkownikiem - FAQ, baza adresów, pełna archiwizacja transkrypcji.
Dedykowany adres mailowy wysyłający zgłoszenie do wspólnej bazy oraz alternatywna możliwość wysyłania maila poprzez przygotowany formularz.
O FIRMIE LIBCOM
O naszej firmie
Od kilku lat wspieramy także wydawnictwa naukowe i redakcje czasopism służąc pomocą przy wdrażaniu elektronicznych czasopism wykorzystujących oprogramowanie typu open source - Open Journal Systems. Naszym atutem jest stałe wsparcie techniczne, pakiet szkoleń oraz dbałość oto aby Twoje czasopisma było unikalne. Tworzymy także autorskie narzędzia automatyzujące indeksowanie periodyku oraz prezentujące cytowania z bazy Scopus i Crossref.