BŁYSKAWICZNE DOSTARCZANIE CYFROWYCH TREŚCI
LIBSMART COPY v 2.0 to profesjonalna platforma zdalnego zamawiania cyfrowych kopii z tradycyjnych materiałów bibliotecznych. Dzięki intuicyjnemu narzędziu użytkownik w kilku prostych krokach kieruje zamówienia wykonania skanu książki lub artykułu do operatorów bibliotecznych. Operatorzy usługi z poziomu modułu operatora wyceniają zamówienie, rejestrują fakt zatwierdzenia wyceny oraz załączają zeskanowany plik. Dostęp do cyfrowej treści możliwy jest po uiszczeniu opłaty – oczywiście z wykorzystaniem bankowości elektronicznej.
Aplikacja cieszy się sympatią użytkowników, którzy coraz powszechniej wybierają elektroniczny wachlarz usług swojej biblioteki. Najważniejszą cechą LIBSMART COPY jest jednak to, że pozwala na korzystanie z tradycyjnych zasobów Państwa biblioteki z każdego miejsca na świecie.
Poznaj co wyróżnia naszą aplikację
CO WYRÓŻNIA NASZĄ APLIKACJĘ?
Uniwersalność
Aplikacja LIBSMART COPY uruchamiana jest wprost z naszych serwerów, aby nie obciążać Państwa dodatkowymi kosztami. Dostęp do systemu dla użytkownika i operatora możliwy jest bezpośrednio z przeglądarki internetowej. Baza danych przechowywana jest z zapewnieniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Intuicyjność
Cechą LIBSMART COPY jest intuicyjność działania zarówno po stronie osoby składającej zamówienie, jak i realizującej je. Aplikacja jest przyjazna dla użytkowników smartfonów i tabletów. Już kilka sekund po zaksięgowaniu wpłaty przez system, materiał jest gotowy do pobrania i przeglądania na zdalnym urządzeniu.
Kompleksowość
LIBMSART COPY, to narzędzie umożliwiające składanie zamówień na kopię artykułu z czasopisma, bądź części książki znajdującej się w zasobach Państwa biblioteki. Zarówno złożenie zamówienia, jego wycena, realizacja, opłata jak i udostepnienie odbywa się za pośrednictwem jednej platformy internetowej.
KOMPLEKSOWY SYSTEM REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
MODUŁ UŻYTKOWNIKA – po zalogowaniu do systemu LIBSMART COPY użytkownik wypełnia elektroniczny formularz zamówienia, który natychmiast trafia do centrum obsługi użytkownika. Dzięki zintegrowaniu aplikacji z komputerowym systemem bibliotecznym – wypełnienie formularza ogranicza się do wprowadzenia numeru stron książki bądź tytułu artykułu z czasopisma. O każdym etapie realizacji zamówienia użytkownik informowany jest drogą mailową.
MODUŁ OPERATORA – przyjazny interface aplikacji pozwala na dostęp do aktualnych zamówień na każdym etapie realizacji. O nowym zgłoszeniu operator informowany jest drogą mailową. Po sprawdzeniu dostępności egzemplarza – wystarczy wycenić zamówienie i jednym kliknięciem wysłać informację do użytkownika z prośbą o akceptację. Finalnym etapem działania bibliotekarza jest załączenie zeskanowanego pliku i wysłanie do użytkownika prośby o dokonanie płatności.
Poznaj moduły LIBSMART ASSISTANT
MODUŁY SYSTEMU
Moduł użytkownika
Logowanie do indywidualnego konta czytelnika chronionego hasłem.
Dokładna informacja o aktualnym statusie oraz możliwość podglądu szczegółów zamówienia na każdym jego etapie.
Błyskawiczna płatność za zamówienie.
Moduł operatora
Możliwość pobrania pliku w z poziomu aplikacji, niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty.
Przechowywanie plików na serwerze w określonym przez bibliotekę czasie.
Bieżąca kontrola uiszczonych płatności z poziomu aplikacji.
O FIRMIE LIBCOM
O naszej firmie
Od kilku lat wspieramy także wydawnictwa naukowe i redakcje czasopism służąc pomocą przy wdrażaniu elektronicznych czasopism wykorzystujących oprogramowanie typu open source - Open Journal Systems. Naszym atutem jest stałe wsparcie techniczne, pakiet szkoleń oraz dbałość oto aby Twoje czasopisma było unikalne. Tworzymy także autorskie narzędzia automatyzujące indeksowanie periodyku oraz prezentujące cytowania z bazy Scopus i Crossref.